شرکت متین گستر مسجدسلیمان
شرکت متین گستر مسجدسلیمان

شرکت متین گستر مسجدسلیمان

ساحل پنهان

تنها ساحل پنهان شده جهان در جزایر ماریتا مکزیک

ساحل پنهان  

در کشور مکزیک در پورتو والارتا ساحلی عجیب وجود دارد که بصورت طبیعی سقفی نیمه باز و جالب دارد و به “ساحل پنهان” یا “Playa del Amor” معروف است ، این ساحل جزء جزایر ماریتا محسوب می شود. ساحل پنهان به طرز عجیبی در روی سطح زمین نیست و درون یک چاله زیر زمین قرار دارد. ساحل محلی برای بازی و تفریح است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی در دنیا شناخته می شود. سواحل معمولا همراه با صدای موج هستند و و معمولا روی سطح زمین قرار دارند. ساحل پنهان “Playa del Amor” ساحلی متفاوت و عجیب است که به عنوان یکی از شگفتی های طبیعت در جهان شناخته می شود.   

تنها ساحل پنهان شده جهان در جزایر ماریتا مکزیک Playa del Amor

 

نزدیک به ۱۰۰ سال پیش حوادث طبیعی از جمله آتش فشان های مختلف زمین و دریایی در این منطقه باعث شد تا یکی از دست نخورده ترین سواحل دنیا ایجاد شود. این منطقه که ابتدا به عنوان محلی برای آموزش نظامی ها بوده است پس از مدتی به جاذبه گردشگری تبدیل میشود. در قسمتی از این ساحل یک چاله سنگی وجود دارد که به طرز عجیبی به شکل یک ساحل کامل در آمده است. این بخش که به ساحل پنهان یا ساحل زیر زمینی معروف است که هر ساله گردشگران زیادی را به طرف خود جذب می کند.

برای رسیدن به ساحل پنهان هیچ راهی غیر از عبور از تونل های زیر زمینی وجود ندارد. افراد باید شناگر ماهری باشند تا به زیر آبرفته و از تونل های آبی وارد ساحل شوند. به علت سخت بودن مسیر این ساحل همچنان کمتر مورد آسیب های انسان قرار دارد. اگرچه چندین کیلومتر باید راه بروید تا ساحل پنهان را در جزایر ماریتای مکزیک پیدا کنید ولی با دیدن چنین ساحل باصفا و زیبایی خستگی راه را فراموش خواهید کرد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.